Webbtjänster

Vi erbjuder våra medlemsföreningar kostnadsfria hemsidor och evenemangssidor.

Webbsida

Föreningar i Filipstad har möjlighet till gratis hemsida med fri support och fri handledning om föreningen ansluter sig till foreningsslussen.se. Ni erbjuds en mall med en mängd olika redigeringsinställningar för att kunna göra er sida så individuell som möjligt, anpassad efter era ändamål och önskemål.

Evenemangssida

För de föreningar som vill behålla sina befintliga hemsidor, men som ändå vill synas i kalender och affischflöde på portalen, kan vi erbjuda gratis evenemangssida. Er förening kan själv publicera kommande evenemang på den egna evenemangssidan och informationen skickas då automatiskt till portalkalender på foreningsslussen.se.

Om ni har frågor kring webbtjänsterna, tveka inte att kontakta webb & support-ansvarig:

Daniel Sanell
Webb & Support-ansvarig